Aktuality

2014-09-17

Spoločnosť Gorenje predstavila svoje vízie na veľtrhu IFA 2014

 

/BRATISLAVA, 17. septembra 2014/  Spoločnosť Gorenje predstavila nové vizionárske inovácie, moderné technológie a trendy v dizajne počas popredného medzinárodného veľtrhu spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov IFA. Na tohtoročnom veľtrhu IFA v Berlíne, ktorý sa konal začiatkom septembra, prezentovalo Gorenje grandióznu expozíciu umiestnenú na dvoch podlažiach na celkovej ploche takmer 750 m2 v hale 1.1. Architektonické prevedenie expozície Gorenje bolo inšpirované atmosférou veľtrhu ako miesta stretávania, miesta, kam prichádzajú ľudia za novými nápadmi, najmodernejšími technológiami a produktmi. Každý návštevník si v širokej škále domácich spotrebičov v rôznych štýloch a rôznych cenových segmentoch mohol nájsť to, čo hľadal.  

DSC_0307_upravené.jpg

Gorenje na veľtrhu IFA úspešne predstavilo svoje moderné zariadenia, ktoré podľa motta Life Simplified, uľahčujú každodennú prípravu jedál a podporujú zdravý životný štýl. Produkty gorenje sa predviedli v tom najlepšom svetle: nová generácia rúr na pečenie iChef disponuje väčším využiteľným obsahom až 75 litrov, HomeMade tvarom pre dokonalé pečenie, novým systémom pre cirkuláciu horúceho vzduchu v rúre Multiflow 360°. Taktiež funkciou Supreme GentleClose pre tiché zatváranie, StepBake – 3 krokmi pre nastavenie postupného pečenia, čím je Gorenje jedinečné oproti konkurencii, ďalej až 120-timi receptami nastavenými v menu rúry (90 prednastavených a možnosť vloženia až 30 vlastných), novým programom Vita a ďalšími prednastavenými funkciami pre rôzne úkony (napríklad sušenie hríbov). 

DSC_0380_upravené.jpg

Indukčné varné dosky IQcook sa prezentovali novou funkciou IQ poaching alebo funkciou IQ grill pre zdravšiu prípravu mäsa. Veľký záujem zaznamenali taktiež kombinované parné rúry s väčším obsahom až 75 litrov a novým systémom pre tvorbu tzv. „čistej pary“ (umožňuje použitú paru prefiltrovať a znovu použiť čistú paru na prípravu jedla). Medzi ďalšími novinkami spoločnosť Gorenje vyzdvihla taktiež digestory, ktorých inovatívne filtre pomocou funkcie AdaptAir a AdaptTech umožňujú rovnomerný odvod vzduchu po celej ploche odsávania. Navyše sú vyrobené z materiálu, ktorý možno jednoducho umývať v umývačke riadu, namiesto nákupu nových filtrov. 

DSC_0341_upravené.jpg

Spoločnosť Gorenje patrí medzi popredných svetových výrobcov domácich spotrebičov a kuchýň. Dôvody stále rastúcej obľúbenosti výrobkov gorenje medzi užívateľmi sú zrejmé: technologická dokonalosť, nadčasový dizajn a predovšetkým úspornosť. 

Viac informácií nájdete na www.gorenje.sk 

Pozn.: pri použití informácií z tohto materiálu prosíme uviesť ako zdroj Gorenje Slovakia alebo www.gorenje.sk


Všeobecné informácie o skupine Gorenje

Skupina Gorenje je jedným z popredných európskych výrobcov domácich spotrebičov s viac ako 60-ročnou históriou. Všetky domáce spotrebiče sú založené na inovatívnych technológiách, dizajne a energetickej úspornosti. Do skupiny Gorenje patria značky Gorenje, Asko, Atag, Pelgrim, Upo, Mora, Etna a Körting. Spotrebiče vyrábané pod týmito značkami zvyšujú kvalitu života užívateľov až v deväťdesiatich krajinách sveta.

Hlavnou oblasťou podnikania skupiny Gorenje je segment domácností, ktorý zahŕňa výrobu veľkých a malých domácich spotrebičov, kúrenia, vetrania a klimatizácie a rôznych služieb súvisiacich s domácnosťou, vrátane dizajnu.

Spoločnosť Gorenje má sídlo v Slovinsku, pričom je zo všetkých slovinských spoločností najviac orientovaná na zahraničné trhy. Až 95 % jej produkcie smeruje na export. V roku 2012 pre skupinu Gorenje pracovalo 10 895 zamestnancov, ktorí vytvorili celkový obrat vo výške 1,26 mld. eur.

Viac informácií na www.gorenje.sk a www.gorenje.com 

 

Kontakt pre médiá
Katarína Weberová
Key Communications, s. r. o.
mobil: +421 948 636 393
e-mail: katarina.weberova@keycommunications.sk 

 

Galéria

 

 

 

 

[späť]

Poštová 1, 811 06 Bratislava, Tel./Fax: +421 02 54 64 24 69, keycommunications@keycommunications.sk

Copyright © 2010 keycommunications. Všetky práva vyhradené.